måndag, september 10, 2007

Bajshumor

Asså jag vet inte om jag bara är på flamshumör men jag garvade verkligen högt åt följande kommentar på Hanna Fridéns blogg. Hanna, som gärna skriver om sina bajsproblem, funderar över huruvida man kan få en stroke när man sitter på toa och trycker lite extra mycket.

På detta lite småroliga inlägg har Hanna fått 18 kommentarer varav en, skriven av Sebastian, lyder så här:

Min pappa fick en stroke när han var på toa... han dog inte, blev bara lite förlamad men det mesta är borta nu. typ lite lam på ena ögat, men märks inte om man inte redan vet om det.


5 kommentarer:

SARA, sa...

visst var det lite kul?

Anonym sa...

hej kära syster! det va faktiskt kul..men ditt inlägg om vår konversation var roligare, garva högt! förresten, ja ska kommentera varje inlägg nu...försöka iallafall, och ja kommer VISST ihåg att du finns, så sluta sura! =) o modellbilderna var fina tycker jag, särskillt den där du sitter ner på golvet, perfekta vinklar och ansiktsutryck.

Anonym sa...

sorry, SÄRSKILT. tvungen.

Anonym sa...

Hm, man kan få stroke av att föda barn också...tror jag.Iallafall fick Lena Z en blödning i ögat av att krysta.Hon såg ut som en skräckfilm efer förlossningen...helt blodröd i hela ena ögat.
kram från mig som kommenterar hela tiden nu ifall du inte har märkt det!

SARA, sa...

Mamma: Jag sager som Pappa. Too much information. Men tack for kommentaren. kram