söndag, september 09, 2007

Petrar: ej vanligt förekommande i Västeråstrakten.

Har varit och köpt present till lilla (numera jättestora) peterpojk. Läste i Expressen att Oskar var vanligaste namnet i Västerås förra året, tätt följt av typ Anton, Lukas och William. Tittade efter Peter men förgäves. Visar sig att ingen bebis blivit döpt till Peter förra året i Västerås. Ingen! Petrus däremot, var det en som fick heta. Men hallå liksom.

Nu ska jag på grillfest hos Amie. Hon bor så SJUKT långt bort. Sist jag var där tog det mig en timme att gå. Suck(s).

Ps: Ett meddelande till vänner och familj som läser denna blogg. Ni är skit. Jäkligt taskigt att tjuvläsa denna blogg utan att säga hej i kommentarerna. Tror ni att jag skriver för att det är kul eller?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ!! bästa älskade sara-vän! du ska veta att jag läser din blogg och visst, jag kanskt är lite dålig på att kommentera, men jag läser och jag myser och jag tänker att vilken tur ändå att sara bloggar ur sig alla onödiga, fantastiska southamptonantekdoter som man bara älskar att läsa och götta in sig i - på håll men ändå inte. Fortsätt så. Och du, jag väntar spänt på ny (kär) frisyr (med många namn)! pöss och hej

SARA, sa...

Alex: se utvecklade av kommentars-skandalen i nästa inlägg.