torsdag, september 27, 2007

Personlighetsklyvningen: förklaringen

Bilderna nedan sammanfattar min dag rätt bra. Först fick jag äntligen, ÄNTLIGEN, mitt snus, och med det kom en Ettan-hatt. Det är utan tvekan min käraste ägodel för tillfället, och kommer att bäras då jag högtidligt snusar framför tv:n (jag har slutat äta chips för att mitt huvud, observera, huvud, har börjat blivit tjockt. Jag har huvudsätstörning. Kaffe och snus gäller tills mitt huvud återfått sin vanliga storlek. Som är 54, enligt studentmössan, btw).

Jag älskar min hatt.

Men sedan har jag och Chat haft fotosession för ny Vlt-byline. Därav klyvningen. Tyvärr blev alla korten suddiga och måste tas om. Men det vet inte Chat om än. Känner att en ny mat-mutning är på väg.

Nu ska jag jobba. Fem till nio, vafan är det för skift.

Inga kommentarer: