lördag, augusti 30, 2008

Eggciting (alltså förlåt, men jag kan inte sluta)

Goddagens. Shit vilken vecka jag har haft. Vi är i organisationstagen inför Eggs Factor, som går av stapeln med början måndag. Mina dagar den här veckan har börjat nio och slutat, well, åtta. Om jag haft tur.

Men de har varit roliga dagar - jag har gjort allt från menlösa sysslor som att skriva ut och binda ihop manualer för måndagens Londonheat, till att prata med BBC om vilka delatagare som skulle tänkas ställa upp för intervju i radio, till att kuta till närmaste WHSmith och skaffa speciellt papper som vi ska printa diplom på... Organised chaos, ungefär.

Veckan som kommer kan bli lite lugnare, eller precis tvärtom - jag ska till Brighton på onsdag på Eggs Factor-äventyr, vilket nog blir roligt men också kommer att inkräkta lite väl mycket på kontorstid. Och sen ska jag flytta nästa helg! Jag och Chat ska till IKEA nästa lördag, åååå vad tanken på det gör mig lycklig. Haha.

Om två vckor är jag förresten i Sverige. Det slår nästan IKEA.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhh du kommer äntlign hem :) shit va kul. längtar.

SARA, sa...

JAAAA!

Anonym sa...

Storen stoppar….,ser likt äggen dela upp i faktorer ska är en vinnare