lördag, augusti 09, 2008

Lista

Såg den här listan någonstans. Är på listhumör. Fyll i ni också.

Tre saker jag ägnar mig åt
:
Ringer vinnarna i Eggs Factor (fråga inte)
Försöker uppleva London lite mer
Röjer undan klädhögar i vårt rum för att få plats i rummet

Tre saker jag gör när jag vaknar:
Snoozar (nya vanan, från 6 till 7)
Hoppar över Chat för att komma till dörren
Väntar på att Julian ska duscha färdigt

Tre saker jag måste ha under dagen:
(vill skriva min blackberry men det låter så dryyyyygt och det är det också. men i love it)
Kolhydrater
Kaffe

Tre personlighetsdrag på mig:
(måste bara: på mig? eh)

Entusiastisk
Orolig
Planerande

Tre saker jag är rädd för:
Att nåt ska hända de jag tycker om
Att bli knivhuggen (jag skyller denna nya rädsla på Daily Mail (hata), Stratfords mörka gator och dumma knivbärare
Att välja fel jobb, misslyckas i karriären

Tre saker jag drömmer om:
Att bo i både London och Sverige
Att kunna jobba mindre och resa mer
Att skriva en bestseller
= basically, att ha mer pengar

1 kommentar:

Anonym sa...

Tre saker jag ägnar mig åt:

1. Väntar på att telefonen ska börja fungera på den bra platsen så jag får flytta från den här dåliga.
2. Oroar mig för framtiden.
3. Längtar tills slutet av veckan då jag äntligen får semester.

Tre saker jag gör när jag vaknar:

1. Tittar på klockan.
2. Snoozar
3. Ägnar tio minuter åt att försöka se ordentligt.

Tre saker jag måste ha under dagen:

1. Socker
2. Snus
3. En plan för att få jobbet att gå fortare.

Tre personlighetsdrag på mig:

1. Tanklös
2. Tänkande
3. Orolig

(bra grejer...)

Tre saker jag är rädd för:

1. Att välja fel väg och inte kunna gå tillbaka.
2. Att klara mig på egen hand.
3. Att inte bli lycklig.

Tre saker jag drömmer om:

1. Att stå på scen.
2. Att få jobba med böcker.
3. Att lära mig spanska flytande.