lördag, augusti 09, 2008

Är medveten om att det här är bara för min egen skull. Ni måste inte läsa. Snodd från Sigrid.

Senaste
Låt du hörde:
En som Chat lyssnar på som jag inte har nån aning om vad det är.
Film du såg: The Dark Knight
Mat du åt: Veggie chow mein (leftovers från igår)
Kram: Från Chat
Puss: Från Chat
Fest: Räknas igår? Pubhäng räknas om man heter Sara
Känslan: Matt men glad
Ilska: Jag började tänka på hur homosexuella inte får ge blod och blev skitarg. Det är min argaste sak
Resa: Gran Canaria
Glädje: Jag var glad igår när jag klarat av min sista vecka på jobbet och allt gått så bra. Och är glad idag för att jag ska bjuda Chat på middag ikväll och vi ska kolla på Seinfeld och Shadowlands
Dröm: Att en föredetta vän, som jag sprang på på the Cock igår, var elak mot Shayne och jag gav henne en dänga
Boken du läste: Sepulchre av Kate Mosse, fast den är inte slut än. Innan det läste jag Harry Potter and the prisoner of Azkaban. Igen
Personen du träffade: Chat
Personen du pratade i telefon med: Kerry, angående lunch idag. Innan dess pratade jag med Klara på skype. Var jätteroligt
Personen du fick sms av: Kerry
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag nog aldrig gjort
Gången du var utomhus: Igår när jag kom hem med Rehan och Chat
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Usch vilken sorglig sista fråga. I påskas

Inga kommentarer: