måndag, augusti 04, 2008

Jobbet

Första dagen på jobbet idag. Sov verkligen pissdåligt, mådde illa så att jag kräktes på morgonen. Måste ha varit kycklingen jag hade igår kväll - nej, jag är inte gravid, skvallersyster och mamma - för jag var faktiskt inte nervös.

Trots ingen sömn och tom mage lyckades jag ha en förträffligt fin första dag. Människorna verkar otroligt trevliga, och jag känner redan att jag fått ett grepp om jobbet, ungefär vad det innebär. Efter en vecka eller så kan jag försöka sammanfatta det för er också, jag kan inte förklara det så bra än.

Nu ska jag ta en dusch och sedan sova. Länge...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte skvallrat om någon graviditet! Vad tror du om mig egentligen??

Anonym sa...

Inte jag heller.Den enda som faktiskt sa något om graviditet var pappa!!!
kram

SARA, sa...

Skoja bara! Men morgon illamaende ar ju ganska specifikt... Jag skriver detta fran min blackberry coolt va. Kram

Anonym sa...

åhh va spännande med nya jobbet. nyfiken. kan vi prata på skype snart??