onsdag, augusti 06, 2008

Äggig dag

Jag har ett nytt jobb och en ny blackberry, och båda är lika jobbiga att förstå sig på. Och lika roliga. Trivs verkligen på jobbet. Arbetsuppgifterna varierar mycket och människorna är verkligen otroligt trevliga.

Idag har min dag sett ut så här:

- Scannat artiklar
- Gått på ett möte om Eggs-factor, en matlagningstävling som vi håller på att organisera
- Skrivit en action plan för vår ägg-hemsida
- Hjälpt Laura (en annan PR assistent) att förbreda ett möte

Lunch

- Skrivit ned intryck av vår ägg-hemsida (som 'utomstående')
- Lärt mig hur jag bokför hur mycket tid jag tillbringar på varje klient
- Haft möte med min chef om äggindustrin i Storbrittanien

2 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt att du kan ha roligt när du arbetar med världens kanske tråkigaste produkt. Jag menar, ägg? Hur kul är det? Inte särskilt...

SARA, sa...

EH! Ägg är typ världens bästa mat, thank you very much.