tisdag, maj 02, 2006

Idag

Idag har jag:

  • Varit pa stan och spanat pa roda lackskor fran Primark. £ 8. Vet inte varfor jag inte kopte dem.
  • Lamnat in mina uppgifter. Skont.
  • Kollat in en Leigh Bowery- dokumentar. Sa intressant. En helt obeskrivlig person.
  • Fatt reda pa att mitt gamla hatobjekt Jason fran Topshop har fatt sparken. Stal pengar ur kassan. Ar overlycklig.
  • Kollat pa Deal or No Deal. Den brittiska versionen ar sa bra. Idag vann en snall liten man £ 100 000.

Nu ska jag kolla pa premiaravsnittet av Lost, sasong tva.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara!!
Har precis läst din artikel i VLT, blev så stolt när jag såg den. Mamma skicka artikeln till mig. Hela min klass har läst den. Tyckte de va jättebra. Duktig du är. Här är allt bara bra, händr inte så mkt, imorrn ska vi till Göteborg på föreläsning om att studera utomlands, Florence here I come. Kramar vännn

SARA, sa...

A vad gulligt, tack for att du visade hela klassen :)!! A vad kul med forelasning. Jag kommer latt och halsar pa i Florens! Kramis