fredag, maj 19, 2006

Lista

Det här har jag aldrig gjort förut. Men någon gång ska bli den första, och den här listan som cirkulerar lite överallt tänkte jag försöka mig på:

Favoritplagg i garderoben just nu
Min nya klänning från Celia Birtwell såklart.
Byter gärna garderob med
Milla Jovovich
Trivs bäst i
För myskvällar, kalsonger (!) och en oversize t-shirt. På stan helst klänning.
Bästa stiltipset
Jag kämpar med att inte matcha för mycket.
Bekriv min stil
Trendkänslig men lite rädd för kläder som inte passar min kropp. Och hittar jag något totalt otrendigt som ser bra ut så har jag på mig det jämt.
I sommar kommer jag gå klädd i
Mina cityshorts på jobbet och klänning på kvällen.
Jag doftar just nu
Sicily, Dolce&Gabbana, alltid.
Favoritmodellen just nu
Lily Cole, kanske. Den var svår.
Byxa eller kjol
Byxa.
Smink till vardags
Concealer, rouge, brun ögonskugga, mascara, läppglans
Festsminkning
Allt ovan plus foundation
Sminktips till allmänheten
Fråga någon som kan!
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?
Burberry trenchcoat/Hermès Birkin/ Christian Louboutin heels, vilka som helst.
Mig själv med tre ord
Ambitiös, effektiv och omtänksam
Jag tränar
En gång om året
Jag ville bli när jag var liten
Konstnär, trollkarl, veterinär

Nej nu ska jag ta en dusch och byta om till min Galaxyklänning. Två timmar till Da Vinci- Koden...

Inga kommentarer: