söndag, maj 21, 2006

VM-GULD

VM-GULD!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
vill bara informera om att du kan tävla om att bli krönikör åt vecko revyn! Tycker jag att du ska göra.
Sitter här och skriver ansökan till skolorna i London som du rekomenderade. Är grymt stressad eftersom att jag är så sent ute. Sista ansökningsdatum var i Mars. Pratade precis med ngn tant på London School of fashion som var en riktigt sur bitch. Det gjorde ju inte det hela bättre! Hon sa att om jag har riktigt tur och är well qulified så kanske jag kan få komma på en intervju i London nästa vecka. Shit!!! Hur stora är chanserna liskom? och dessutom, hur ska jag kunna ta mig till london bara så där???

SARA, sa...

Oj. Men tank pa att de verkligen gillar utlandsstudenter- det borde kunna ga att kunna ansoka senare. Hehe, jag tanker HOPPAS pa att du kommer till London nasta vecka. Det vore underbart! Men faktiskt sa maste du ju kunna prata med dem om du blir kallad pa intervju och fa lite uppskov... Alla ar nog inte lika oresonliga. Tack for tipset om avlingen, ska jag absolut kolla in. Massa kramar

SARA, sa...

hm ami, kan inte hitta info om tavlingen nagonstans... stod det i nya veckorevyn?